среда, 27 марта 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - це:

  • перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • учні мають бути активним у власному навчанні; 
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні - і це, на мою думку, є головним!!!
Для організації продуктивного навчання необхідне бажання співпрацювати з обох сторін навчального процесу (від вчителя та учнів), а якщо учень не має такого бажання, то задача вчителя знайти спосіб, щоб йому це бажання вселити. Нажаль, в сучасній школі це зробити буває дуже непросто.

Комментариев нет:

Отправить комментарий